پک تکنفره

باید و نباید های پذیرایی در نمایشگاه

مقدمه

می‌دانید که در موفق برگزار شدن رویداد نمایشگاهی عوامل و نکات بسیاری باید در نظر گرفته شود
هم زمان،برگزاری نمایشگاه مهم است و هم عوامل دکور,  پذیرایی, گل آرایی و دارا بودن  نیرو با روابط عمومی بالا تا همه این شرایط دست به دست هم دهند و سرانجام شما برگزار کننده یک نمایشگاه خوب و مثمر ثمر باشید. اما پذیرایی مناسب می‌تواند برگزاری موفق یک نمایشگاه کمک شایانی کند. مجموعه مهمان باش با تشریفات نمایشگاه در اصفهان به شما کمک میکند تا یک پذیرایی فوق العاده داشته باشید. برای برگزاری نمایشگاه با ما همراه باشید.

آگاهی قبل از برگزاری نمایشگاه

فقط لازم است به یک سری نکات توجه کنید وتیم پذیرایی قوی و با تجربه ای را در کنار خود داشته باشید . و یا گروهی که مسئولیت پذیرایی را به عهده دارند.  باید در جریان همه امور از جمله تدارکات، و تعداد روزهای برگزاری نمایشگاه، تعداد افراد حاضر در غرفه،  آگاهی از تجهیزات و لوازم مورد درخواست ،تعداد تخمینی مهمانان حاضر در نمایشگاه، تعداد نیروی لازم جهت انجام خدمات پذیرایی و تعداد روزهای برگزاری نمایشگاه و نکات دیگر
که آگاهی از آن می‌تواند به افراد فرصت پذیرایی بهتر و شایسته‌تر را در مدت زمان نمایشگاه بدهد. اگر قصد دارید پذیرایی نمایشگاه را بر عهده مجموعه مهمان باش قرار دهید استفاده از بسته های پذیرایی همایش و سمینار ایده ی بسیار خوبی است و یا اینکه اطلاعات لازم را به نیروهای مجموعه بدهید و بهترین پذیرایی را تحویل بگیرید.

نکاتی که لازم است جهت خوب و دقیق برگزار شدن و نمایشگاه رعایت کرد

  1. تنظیم بودجه مناسب
    یکی از عوامل مهم اطلاع دقیق از قیمت‌ها و کسب اطمینان از کافی بودن بودجه برای خرید و تهیه مواد غذایی و تجهیزات لازم مرتبط با پذیرایی است.
  2. ارائه اطلاعات کافی به شرکت یا فرد مسئول پذیرایی
    فرد پذیرایی کننده، باید آگاه به شرایط تعداد تخمینی مهمانان نمایشگاه و مقام وشیوه متفاوت پذیرایی برای افراد مختلف باشد و اینکه در چه زمان ورعایت چه آدابی پذیرایی صورت گیرد
  3. توجه دقیق به سطح و برگزاری نمایشگاه
    اینکه نمایشگاه به چه هدفی برگزار می‌شود و در چه محیط وچه زمانی میباشد. نوع پذیرایی و پوشش افراد پذیرایی کننده متفاوت است. و به این نکته باید توجه کرد آیا نمایشگاه، بومی ملیتی و یا بین المللی است و پذیرایی و شیوه پذیرایی بر اساس سبک نمایشگاه طراحی و برنامه‌ریزی گردد.
  4. بهره‌گیری از شرکت و افراد با تجربه
    یکی از نکات مهم و ترکی‌های خفته شده انتخاب یک تیم متعهد همراه در پذیرایی نمایشگاه است به صورتی که فقط به عنوان برگزار کننده  دیگر دغدغه پذیرایی نداشته باشیم و وقت و انرژی خود را صرف معادلات و گسترش و جذب مشتری برای شرکت خود کنیم
  5. توجه به مدیریت مسائل غیر قابل پیش‌بینی در نمایشگاه
    برای تدارکات پذیرایی باید دقت و آینده نگری لازم را داشت چرا که مواقعی افزایش مهمانان غرفه و یا شرایطی به وجود آید که  که یک تیم حرفه‌ای باید آمادگی پذیرایی احسن و به موقع را داشته باشد و با توجه به اینکه مکان برگزاری نمایشگاه‌ها  اغلب خارج از شهر و دور از دسترسی به امکانات است این مسئله حائز اهمیت است
  6. دکوراسیون داخلی غرفه
    می‌دانیم که یک پذیرایی ایده‌آل در غرفه‌های نمایشگاه یکی نکات کلیدی و به یاد ماندنی در ذهن مشتریان است اما ابتدا باید ظاهر غرفه و دکوراسیون داخلی جذاب ومجزا از سایر غرفه‌های دیگر باشد  تا بتواند توجه مدعوین و بازدید کنندگان نمایشگاه را به خود جلب کند.
    رنگ آمیزی غرفه، میز و صندلی نمایشگاه ابعاد غرفه و گل آرایی فضای داخلی همه و همه از عوامل مهم میباشد. مجموعه مهمان باش در زمینه گل آرایی میز غرفه نیز میتواند به شما عزیزان کمک کند. نمونه کارها را میتوانید در قسمت نمایشگاه مشاهده کنید.
  7. توافق و امضای قرارداد با شرکت تشریفات
    این فرصت را به هر دو طرف می‌دهد که شفاف و متعهد بتوانند از پس مسئولیت‌های بر عهده خود برآیند
    همچنین توافقی در مورد نوع خدمات  و هزینه‌ها صورت گیرد

خدمات پذیرایی با مجموعه مهمان باش
و اما خدمات پذیرایی مهمان باش با  تجربه پذیرایی مجالس مختلف و هدف آسان‌سازی پذیرایی دائماً متعهد به وظایف محول است و با اجرای  ایده‌های به روز به دنبال سرویس بهتر و جامع‌تر به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

پذیرایی مهمان باش

  • ارایه پک های پذیرایی نمایشگاه ( اسلایس میوه)
  • شیرینی و فینگر فود و کیک بار
  • انواع فالوده( طالبی، آب هندوانه، اسموتی)
  • بطری آب میوه های طبیعی با لگو شما
  • لوازم و تجهیزات بار ( نوشیدنی گرم)
  • سرویس غذا ( ناهار نمایشگاه)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *