حلوا و خرما در اصفهان

مجموعه مهمان باش دارای کادری متخصص جهت آماده سازی انواع پک و بسته های پذیرایی در کمترین زمان ممکن و چاپ لوگو و دلنوشته به سلیقه مشتری ، امکان ثبت سفارش 24 ساعت قبل ، ارسال به سراسر نقاط اصفهان میباشد. نمونه پک ها را در سایت مشاهده کنید و از طریق تماس با 09135454260 ثبت سفارش کنید. پک ها را میتوان به صورت سفارشی و در تعداد دلخواه سفارش دهید. حلوا و خرما در مدل های مختلف و مطابق سلیقه مشتری آماده میشود.

تهیه و تدارک سینی‌های حلوا و خرما در مهمان باش با سفارش قبلی قابل انجام است.

سینی‌های حلوا و خرما به روز و تازه تهیه می‌گردد.

تهیه و پخت حلوا با بهترین مواد و طعم‌های اصیل ایرانی( هل و گلاب) تهیه می‌گردد.

مدل سینی‌های حلوا و خرما مشتری و به سفارش مشتری تازه تهیه می‌شود.

همه مدل‌های سینی حلوا و خرما قابل نگهداری در یخچال است

قیمت گذاری سینی حلوا و خرما منصفانه و مناسب و با حذف واسطه می‌باشد.

انواع مدل‌های سینی حلوا و خرما قابل تهیه در مجموعه مهمان باش شامل

  • سینی حلوای مخلوط ( 70عدد در سینی)
  • حلوای رولتی ( 80عدد در سینی)
  • حلوای میکادو (80 عدد در سینی)
  • حلوای تارت ( 50عدد در سینی)
  • حلوای قیفی ( 60عدد در سینی)

سینی خرمای رطب مجلسی با مغز گردو ( تعداد در سینی ۸۰ عدد) با مغز گردو تازه و تزیین کنجد و پودر نارگیل به سفارش مشتری آماده می‌گردد.

خرمای مجول چیست و چه فوایدی برای بدن دارد؟

خرمای مجول یکی از بهترین و مفیدترین خرما ها که از نظر ظاهر بزرگتر، تیره‌ترو شیرین‌تر است.خرمای مجول دارای درختان اندک و بار کم می‌باشد. این خرما را به نام شاه خرماها می‌نامند. دارای خاصیت‌های درمانی و غذایی بالایی است پر از مواد مغذی و آنتی اکسیدان‌هاست که باعث بهبود هضم غذا و سلامت قلب می‌شود. خرمای مجول را می‌توان به صورت تازه و یاخشک استفاده نمود. زمان ماندگاری بالا و  نگهداری در یخچال است.

خرما صادراتی با مغز

دیس‌های خرمای مجول مهمان باش همراه با مغزیجات مانند بادام هندی، بادام درختی ،مغز فندق و خلال پسته بهترین میان وعده برای ورزشکاران و  دانش آموزان عزیز و کسانی که فعالیت جسمی و فکری از جمله دانشجویان دارند می‌باشد.

خرمای مجول از خشکبار صادراتی و از زمره خوراکی‌های خاص و شیک برای پذیرایی می‌باشد.

مجول مهمان باش با مغزیجات متفاوت مزین شده است و در وزن‌های مختلف قابل خرید است.

خرما صادراتی با مغز

سینی حلوا و خرما مجلسی اصفهان

سینی حلوا و خرما رسم دیرینه ما ایرانیان در مراسم ترحیم است استفاده از حلوا و خرما این مراسمات دلایل علمی و کاربردی دارد.

در طب سنتی غم و اندوه سرد است که این امر باعث می شود انسان با شنیدن خبر ناگوار دچار افت فشار خون شده و بدن سرد شود . طبیعتاً در این هنگام بدن به گرمی نیاز دارد خرما دارای قند و انرژی بالا می باشد هضم آن آسان است و همچنین حلوا با طعم شیرین چاشنی های مثل هل و گلاب باعث بالا رفتن فشار قند خون میشود و از آنجایی که صاحب عزا از نظر روانی در شرایط خوبی نیست خرما و حلوا میتواند باعث تقویت قوای عمومی بدن میشود و همچنین باعث بالا بردن مغز انسان و ایجاد سروتونین برای افزایش آرامش می شود.

چند مدل حلوا و خرما داریم؟

حلوا سنتی ، امروزه حلوا و خرما به دو صورت سنتی که در خانه ها به دست بزرگان خانواده و افراد با تجربه تهیه میشود و بر سر مزار برای پذیرایی مراسم با گذاشتن یک قاشق یکبار مصرف بر روی آن برای پذیرایی از مهمانان آماده می گردد. مجموعه مهمان باش برای شما امکان خرید حلوا را به صورت سنتی و ساده اما شکیل می پذیرد و درسینی ها مختلف با تزیینات زیبا و بهداشتی سفارش میگیرد و برای شما زمان و مکان مراسم تان ارسال می گردد.

سفارش حلوا و خرما در اصفهان

میدانید سینی های حلوا و خرما به صورت مجلسی مدتی است با تنوع بالا و کیفیت خوب به صورت سینی در بازار موجود است.

اما سفارش سینی های حلوا و خرما به خدمات پذیرایی مهمان باش متفاوت است خدمات پذیرایی مهمان باش این مزیت را دارد که شما میتوانید بدون محدودیت با سلیقه و انتخاب خود حلوا و خرما را در شکل های مختلف در دو سایز سینی های مربع و مستطیل با تنوع بالا از جمله (قیفی، تارت،  میکادو، رولتی و خرما مجلسی با مغز گردو، خرما با روکش حلوا و مغز گردو)که  تازه از کارگاه حلوا و خرما پزی و به روز تهیه می شود را سفارش دهید. در این صورت از تازگی و کیفیت بالای حلوا و خرما خود مطمئن می شوید.

ممکن است شما بخواهید خرما و یا حلوا را در پک های تک نفره به صورت بهداشتی سفارش دهید که این امکان میسر است مهمان باش حلوا و خرمای مجلسی را در پک های تک نفره (خرما با مغز گردو)با تزیین نارگیل و کنجد و یا دو مدل ( حلوا رولتی و خرما با روکش حلوا و مغز گردو ) را همراه با یک چنگال کوچک بسته بندی می کند

و شما میتوانید به هر تعداد مهمانان در پک پذیرایی و یا برای پذیرایی جداگانه سفارش و در مکان و زمان مراسم تحویل بگیرید.