بسته های پذیرایی همایش و سمینار

مجموعه مهمان باش دارای کادری متخصص جهت آماده سازی انواع پک و بسته های پذیرایی در کمترین زمان ممکن و چاپ لوگو و دلنوشته به سلیقه مشتری ، امکان ثبت سفارش 24 ساعت قبل ، ارسال به سراسر نقاط اصفهان میباشد. نمونه پک ها را در سایت مشاهده کنید و از طریق تماس با 09135454260 ثبت سفارش کنید. پک ها را میتوان به صورت سفارشی و در تعداد دلخواه سفارش دهید. اعزام نیرو جهت پذیرایی در همایش ها امکان پذیر است.

مجموعه مهمان باش فقط عرضه کننده پک های سفارشی می باشد و پک های خالی در این مجموعه به فروش نمی رسد.

سفارش بسته پذیرایی همایش در اصفهان

با توجه به کارهای گوناگون برای برگزاری یک همایش خوب مثل رزرو سالن مناسب، دعوت از اساتید، و سخنرانان معتبر، بازاریابی و هماهنگی با مسئولین اجرایی و اهمیت نظم در برگزاری مراسم مقالات پر بار که همه اینها زمان‌بر است. داشتن یک پک پذیرایی همایش جذاب و با کیفیت می تواند خاطره خوبی از همایش در ذهن شرکت‌کنندگان باقی بگذارد.
هرچقدر سالن شیک و مجلل باشد و سخنرانان مجرب باشند اگر پذیرایی به نحو شایسته ای انجام نشود همایش شما بازخورد مناسبی نخواهد داشت.
معمولاً برگزار کنندگان همایش و سمینارهای آموزشی، انگیزشی و حرفه ای دارای تجارب بسیار در برگزاری این مراسمات هستند و می دانند که پک پذیرایی ایده آل و خوب شرکت کنندگان را تشویق خواهد کرد در مراسم های آتی شما نیز حضور یابند و در برگزاری یک همایش موفق جلب رضایت شرکت کنندگان و رسیدگی به آنها اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وقتی پذیرایی به صورت میان وعده در این همایش ها انجام می گیرد خوب و در شأن شرکت کنندگان باشد در مورد آن حتی بعد از اتمام مراسم گفتگو می شود و از شیوه پذیرایی رضایت حاصل می گردد.
محتویات پک همایش اقلام بسته بندی میتواند چه چیزی باشد؟

شما می‌توانید برای پذیرایی این همایش هم از پاکت های زیپ دار طلایی عناوین مقدمتان گلباران و یا خوش آمد گویی دارد استفاده کنید مزیت این نوع بسته بندی دسته دار بودن و حمل آسان آن است.
که می توانید همچنین جمله دلخواه و یا آرم شرکت یا لوگو مدارس را سفارش دهید تا بر روی بسته بندی شما زده شود.
دومین بسته بندی مناسب ، جعبه های مقوایی شکیل مهمان باش در طرح نقاشی های قدیم اصفهان در دو رنگ قهوه ای و سفید تولید و قابل سفارش است روبان زرشکی مهمان باش بسته می شود.
اقلامی که در این نوع بسته بندی داده می شود بنا به انتخاب شما می‌تواند شامل( میوه ،شیرینی، نوشیدنی،تنقلات ، کیک، ساندویچ سرد و…) باشد.
در مهمان باش شما برای سفارش و مدیریت پذیرایی تان با بررسی مجلس خود و تعداد مهمانان اینکه در چه فضایی برگزار می شود می‌توانید پذیرایی چیدمان میز، غذای گرم، فینگر فود، ساندویچ سرد و یا حتی گل آرایی مجلس خود را به ما بسپارید.